بلاک کردن پیشرفته در وردپرس WordPress

بلاک کردن پیشرفته در وردپرس WordPress :

پس از نصب و فعال سازی افزونه Wordfence Security منویی با نام Wordfence در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد. روی این منو کلیک کرده و سپس به زیر منوی Firewall رفته و همانند تصویر زیر به تب Blocking مراجعه کنید ، حال به سربرگ Custom Pattern رفته و تنظیمات این بخش را مشابه توضیحات ارائه شده تکمیل کنید.

IP address range: با استفاده از این بخش میتوانید تا یک رنج آی‌پی را مشابه نمونه‌ای که در زیر فیلد قرار داره وارد کنید تا امکان دسترسی به این رنج آی‌پی برای مشاهده و دسترسی به سایت فراهم نباشد.

Hostname: با استفاده از این قسمت هم میتوانید تا مشاهده سایت را از طریق سایر دامنه‌ها که بیشتر مربوط به سایت‌های RSS خوان هستند محروم کنید تا از طریق اونها اگر کاربری در صفحات آی‌فریم و… خواست سایت را مشاهده کند برای وی نمایش داده نشود.

User-Agent (browser) that matches: با استفاده از این فیلد هم میتوانید تا امکان دسترسی به سایت را بر اساس مرورگر وی محروم کنید.

Referer (website visitor arrived from) that matches: با استفاده از این بخش میتوانید تا اگر کاربری از سایت‌های خاص به سایت شما ارجاع داده شده بود را انتخاب کنید تا در این صورت قادر به مشاهده سایت نباشد.

برای آشنایی با نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردفنس به لینک زیر مراجعه کنید :

نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردفنس Wordfence Security

برای آشنایی با مفهوم افزونه وردپرس به لینک زیر مراجعه کنید :

درباره افزونه وردپرس WordPress Plugins

برای آشنایی با روش نصب افزونه وردپرس از طریق جستجوگر افزونه به لینک زیر مزاجعه کنید :

نصب افزونه Install Plugins از طریق جستجوگر افزونه ها